فیلترشکن رایگان برای همه

فیلترشکن رایگان

به این امید که در خانه بمانید

اکانت رایگان 20 روزه و 30 روزه انواع فیلترشکن هم برای گوشی و هم Pc برای همگان بی قید و شرط 👍

کانکشن هوشمند parsvpn رو برای استفاده اکانت عیدی میتوانید از گوگل پلی جستجو و نصب کرده و برای pc هم از سایت قسمت آموزش اتصال. کانکشن هوشمند Windows برای دریافت فیلترشکن رایگان اقدام کنید.

جهت دریافت اکانت های رایگان :

  • اکانت 20 روزه رایگان: به پشتیبانی پیام داده و اکانت 20 روزه رایگان برای * تمامی سرویس ها * بگیرید.
  • اکانت یک ماه رایگان(قابل تمدید به 2 ماه رایگان): در صورت ارسال نظر و امتیاز 5 ستاره در صفحه گوگل پلی برنامه اندروید پارس و ارسال اسکرین شات، اکانت 30 روزه رایگان تمامی سرویس ها بگیرید.

همچنین در صورت خریدفیلترشکن یا تمدید هم به پشتیبانی پیام داده تا اکانت شما یکماه اضافه تر شارژ شود .

توجه:

اکانت های هدیه برای عیدی شما عزیزان کانال مشترکان فعلی و همه افراد حتی اشخاص جدید میباشد و به عنوای عیدی در نظر گرفته شده که هم در خانه بمانید و هم برای نمایش کیفیت سرویس های پارس وی پی ان و برای مشترکان فعلی جهت تمدید و خرید و.. ✔️

پشتیبانی     @pars_support
کانال تلگرام  @parsvpnofficial
ربات جدید    @parsvpns_bot

اینستاگرام  parsvpn.online

چرا باید فیلترشکن استفاده کنیم؟

خرید فیلترشکن کار چندان سختی نیست. می توانید در عرض چند دقیقه یک فیلترشکن خوب تهیه کرده و از آن استفاده کنید. اما آیا واقعن به فیلتر شکن نیاز داریم؟ دلایل استفاده از آن چیست؟ این سوالات و موارد مشابه ممکن است پیش از خرید ذهن شما را مشغول سازند. اکنون می خواهیم به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.

دسترسی به جهان آزاد اطلاعات با خرید فیلترشکن

اگر در شبکه اینترنت دست به جستجو بزنید و یا بخواهید از اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، توییتر و بسیاری وب سایت ها استفاده کنید، احتمالا مشاهده می کنید که دسترسی آنها بسته است. اگر در آن لحظه کار مهمی داشته باشید بسیار ناامید خواهید شد.

برخی از کمپانی های بزرگ جهان دسترسی به برخی از خدماتشان را در ایران محدود کرده اند. اگر مدیر یک وب سایت باشید، ابزارهایی مانند Pageinsight و یا گوگل انالتیکس جزو ابزارهای اصلی کار شما هستند. اما متاسفانه برای کاربران ایرانی امکان استفاده از این خدمات نیست. حتی ابزاری مانند گوگل بیزینس که بسیار پرکاربرد هم هست شامل این موضوع می شود.

بسیاری از سرویس های جهانی اینترنت هستند که اینگونه محدودیت ها را شامل می شوند. اما این پایان راه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خیر، شما راه کارهای مختلفی دارید. یکی از بهترین و آسانترین موارد خرید فیلترشکن است. کارکرد فیلتر شکن ها دو سویه است. یعنی تفاوت ندارد دسترسی شما از سمت شبکه ملی یا از سمت خارج از کشور محدود شده باشد. در هر دو صورت با خرید یک فیلترشکن با کیفیت می توانید این محدودیت ها را دور بزنید.

فیلترشکن های مختلفی اکنون در بازار موجود هستند. برخی از آنها این خدمات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند و برخی را باید خریداری کنید.

خبر مهم برای کاربران که خیلی ها منتظرش بودن

کانکشن هوشمند پارس وی پی ان برای گوشی های آندروید آماده میباشد .
کاربران ما از همین لحظه میتوانند از کانکشن هوشمند استفاده کنند. برای دریافت کانکشن به پشتیبانی تلگرام در زیر پیام دهید.
@pars_support

از ویژگیهای مهم این کانکشن

تنها با یک دکمه قطع و وصل میشود برای سرویسهای openvpn نیازی به مراحل نصب و اد کردن پروفایل و.. نیست.

مشکلات فیلترینگ نتفلیکس:

از بحث هزینه اشتراک که بگذریم، بحث فیلترینگ نیز باعث شده است که دسترسی به محتوای Netflix ، برای ایرانیان بسیار مشکل شود و عدم رعایت قوانین کپی رایت در ایران نیز باعث شده تا استفاده از این شبکه ویدیویی، اصلا به صرفه بنظر نرسد. همچنین مقاله ما در مورد توصیه های مهم در خصوص خرید فیلترشکن پرسرعت را حتما بخوانید.

ترفند برای تماشای رایگان Netflix:

برای 30 روز اول می توانید Netflix را بطور کامل استفاده کنید. اگر در این دوره آزمایشی، قرارداد را کنسل کنید ، هیچ هزینه ای لازم نیست پرداخت کنید. همچنین برای تماشای رایگان نیز شما نیاز به فیلترشکن برای نتفلیکس دارید که می توانید در بخش خرید وی پی ان تهیه کنید.

This article was written by