با خرید SSL VPN چه نوع اتصالی را بدست می آورید؟

انواع SSL VPN خرید شده و نحوه کار آن

SSL-VPN

یک SSL VPN یک فرم از کریو VPN است که می تواند با یک مرورگر وب استاندارد کار کند. در مقابل (IPsec) VPN یک SSL VPN نیازی به نصب و راه اندازی نرم افزار کلاینت خاص روی کامپیوتر کاربر نهایی ندارد. SSL VPN استفاده شده است تا به کاربران از راه دور با خرید کریو VPN دسترسی به برنامه های وب، برنامه های کاربری سرور/کلاینت و اتصالات شبکه داخلی را بدهد.

VPN یک مکانیسم ارتباطات امن برای داده و دیگر اطلاعات منتقل شده بین دو نقطه انتهایی را می دهد. یک SSL VPN شامل یک یا تعدادی بیشتری دستگاه های VPN خرید شده است که کاربر را با استفاده از مرورگرهای وب متصل می کند. ترافیک بین مرورگر وب و دستگاه SSL VPN با پروتکل SSL و یا جایگزین آن رمزگذاری شده است.

یک SSL VPN تطبیق پذیری، سهولت استفاده و کنترل برای طیف وسیعی از کاربران را روی کامپیوتر های مختلف و دسترسی به منابع  بسیار را فراهم می کند.

در اینجا دو نوع اصلی از انواع SSL VPN ها وجود دارد:

SSL Portal VPN: این نوع از SSL VPN اجازه یک اتصال SSL واحد به یک وب سایت را می دهد بنابراین کاربر نهایی به صورت امن می تواند به سرویس های شبکه های متعدد دسترسی یابد. این سایت یک پروتال نامیده می شود زیرا مانند یک در است که منتهی به منابع دیگر می شود. پس از خرید VPN و خرید کریو کاربر از راه دور با استفاده از هر مرورگر وب مدرن به دروزاه SSL VPN دسترسی می یابد، خود را با استفاده از روش احراز هویت پشتیبانی شده توسط دروازه شناسایی می کند.

SSL Tunnel VPN: این نوع از SSL VPN به مرورگر وب اجازه دسترسی امن به سرویس های شبکه های متعدد را از طریق یک تونل که تحت SSL اجرا می شود را می دهد، از جمله به برنامه های کاربردی و پروتکل ها که مبتنی بر وب نیستند. SSL Tunnel VPN نیاز است که مرورگر وب قادر به رسیدگی به محتوای فعال باشد، که این به آنها اجازه می دهد تا عملکردی را ارائه دهند که قابل دسترس برای SSL Portal VPN نیست. نمونه هایی از محتوای فعال شامل Java، JavaScript ، Active X یا برنامه های Flash هستند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by