علل مشکلات VPN برای اتصال

پس از خرید VPN و خرید کریو ممکن است مشکلاتی در اتصال پیش آید

vpn-connection-problem

دلایل بسیاری برای عدم برقراری اتصال VPN  خریداری شده وجود دارد. این مقاله به این خاطر نوشته شده است که شما دلایل آن را بدانید و آسانترین راه را برای پیدا کردن راه حل داشته باشید. همچنین در parsvpn.online علاوه بر امکان خرید VPN و خرید کریو امکان استفاده از پشتیبانی قوی نیز وجود دارد.

  • محل کشور شما. شما می توانید در کشوری زندگی کنید که اتصالات PPTP VPN  مسدود شده باشد. شما می توانید بررسی کنید که آیا ISP شما و دوستانتان در حال مسدود شدن است و این موضوع برای شما تایید می شود و یا می توانید با ISP خود تماس بگیرید و به صورت مستقیم از آنها سوال کنید.
  • چک کردن زمان کامپیوتر. برای راه اندازی VPN یا خرید VPN موبایل، اطمینان حاصل کنید که زمان و تاریخ دستگاه شما دقیق می باشد. داشتن یک زمان و تاریخ نادرست می تواند مشکلاتی روی اتصال شما بوجود آورد.
  • روتر. با تلاش برای اتصال بدون روتر بررسی کنید که روتر شما PPTP VPN را پشتیبانی و پیکربندی کرده باشد. ببنید آیا کار می کند. کامپیوتر خود را به صورت مستقیم به دستگاه مودم متصل کنید بنابراین روتر را دور خواهید زد.
  • فایروال خود را غیر فعال کنید. مشکلات متداول اتصال همیشه شامل نرم افزار فایروال است. سعی کنید آن را غیر فعال کنید و دوباره به VPN متصل شوید. اگر اتصال درست رخ داد، پس شما نیاز به راه اندازی یک استثناء خواهید داشت در حالیکه فایروال در حال اجرا است. شما نیاز خواهید داشت تا به اتصالات خروجی به پورت 1723 یا پروتکل GER بسته نرم افزار فایروال اجازه بدهید یا شما می توانید یک استثناء برای همه ترافیک به آدرس سرور VPN ایجاد کنید.
  • بررسی کنید که آیا می توانید به سرور برسید. سعی کنید به سرور VPN که قصد اتصال به آن را دارید پینگ شوید. همه شما که باید این کار را انجام بدهید به Start بروید و سپس به قسمت Search run بروید و cmd را تایپ و روی OK کلیک کنید. هنگامیکه شما صفحه سیاه را بر روی صفحه نمایش دیدید، می تواند ping را وارد کنید و سپس فاصله و سرور VPN خود و در نهایت بر روی Enter کلیک کنید.
  • حامل های موبایل خود را چک کنید. به صورت مستقیم به ISP خود متصل شوید و بررسی کنید که آیا حامل موبایل شما اتصالات PPTP را در دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند.
  • ریبوت. سعی کنید دستگاه های خود را قبل از باز کردن هر نوع برنامه ای ریبوت کنید. برخی اوقات این مشکل اصلی برای عدم اتصال شما به VPN است.
  • رمز عبور خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که رمز عبور خود را به درستی تایپ کرده اید.
  • اتصال را با کامپیوتر دیگر بررسی کنید. برخی VPN ها ممکن است با کامپیوترهای دیگر به خوبی کار کنند. برای بررسی آن، یک کامپیوتر دیگر پیدا کنید. می توانید برای اینکار آن را از دوست خود قرض کنید.
  • Vista UAC. سعی کنید UAC را غیر فعال کنید در نتیجه شما درخواهید یافت که آیا اجازه کار اتصالات OpenVPN و PPTP را می دهد. برای انجام این کار شما می توانید Control Panel را باز کنید و “UAC” را در قسمت جستجو تایپ کنید. شما یک لینک برای  “Turn User Account Control (UAC) on or off” خواهید دید. در صفحه بعد شما باید تیک “Use User Account Control (UAC)” را بردارید و سپس بر روی OK کلیک کنید. بعد از آن باید دستگاه را ریبوت کنید و سعی کنید با VPN خود متصل شوید.
  • خطا در ایجاد. اولین اتصال که پس از اولین خرید VPN راه اندازی کرده اید را حذف کنید زیرا ممکن است در دومین مرتبه اتصال به صورت بهتری کار کند اگرچه ممکن است عجیب باشد اما شما می توانید این را امتحان کنید.
  • ارسال درخواست. VPN ها کامل نیستند و هنگامیکه شما همه کارها برای اتصال را انجام دادید اما اتفاقی نیفتاد، آخرین کاری که انجام می دهید درخواست پشتبانی فنی است که آنها می توانند برای تعمیر مشکلات اتصال شما کمک کنند.

شما همچنین ممکن است کدهای خطایی نیز دریافت کنید و در این باره می توانید توضیحات parsvpn.online را برای هر کدام از آنها بررسی کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by