عملکرد VPN خود را با رعایت این نکات ارتقاء دهید

برای بهبود سرعت VPN خود می توانید از این هشت نکته بهره ببرید

8-point-for-improve-your-speed

آیا تا کنون برای بهبود سرعت کریو VPN خریداری شده خود تلاش کرده اید؟ مقاله زیر را دنبال کنید تا 8 نکته برای آن یاد بگیرید. parsvpn.online سرویس هایی با سرعت های بالا جهت خرید VPN و خرید کریو به شما معرفی می کند.

  • همیشه به نزدیکترین موقعیت مکانی ممکن متصل شوید. اتصال به نزدیک ترین سرور VPN موجود اولین راه حل برای حل مشکل سرعت شما است. سعی کنید تست سرعت را انجام دهید تا بهترین سرعت VPN برای خود را بیابید.
  • همه شبکه های در دسترس برای پیدا کردن نزدکترین شهر را امتحان کنید.
  • به یاد داشته باشید که تست سرعت همیشه دقیق نیست. حتی اگر یک سرعت تست پایین را تجربه می کنید همچنان به آن متصل باشید و صبورانه منتظر بماند که آیا سرعت آن بهبود می یابد یا نه.
  • اطمینان حاصل کنید که DNS به روز رسانی شده است.
  • یاد بگیرید مسیر خود به سرور VPN خرید را با نرم افزار دیگری نیز یاد بگیرید. شما می توانید استفاده از Visual Route را برای انجام این کار استفاده کنید. فراموش نکنید تا آن را اجرا کنید در حالیکه به VPN خود متصل نیستید.
  • بررسی آب و هوا. ممکن است کاهش سرعت اتصال شما ناشی از شرایط آب و هوایی نامناسب باشد. در قسمت های مختلف جهان افراد می توانند سرعت های اتصال متفاوتی را در شرایط متفاوت تجربه کنند و اغلب این موضوع طبیعی به نظر می رسد.
  • درخواست پشتیبانی از سرویس فروش VPN شما. شما می توانید از آنها سوال کنید که آیا مشکلی وجود دارد که سرعت اتصال شما را تحت تاثیر قرار دهد. آنها همیشه به شما پاسخ خواهند داد.
  • به صورت وایرلس متصل شده اید؟ زمان آن است که کانال خود را بررسی کنید. اتصال وایرلس شما ممکن است سرعت مناسبی که می توانید به دست آورید را به شما ندهد و شما باید در حال اجرای تمام سرعت است. سعی کنید آن را از طریق صفحه دامین روتر خود با کانال دیگر تعویض کنید. ممکن است پاسخ خود را در اینجا با تغییر کانال های روتر پیدا کنید.

خرید VPN و کریو ممکن است با مشکلات مختلفی همراه باشند اما شما همیشه باید راه هایی پیدا کنید تا به طور مناسبی بر اساس انتظارات خود از آن استفاده کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by