مواردی که بر سرعت VPN شما تاثیر گذارند

شکی نیست که خرید VPN مزایای بسیاری از حریم خصوصی تا امنیت ارائه می دهند، با این حال، فاکتورهای زیادی وجود دارند که روی سرعت یک اتصال VPN تاثیر دارند و به طور مهمتری این همچنین به استفاده از اتصال VPN و سطح امنیتی که شما می خواهید بستگی دارد. برخی از فاکتورهایی را که می تواند روی سرعت VPN شما تاثیر بگذارد را می بینید.

خرید VPN و خرید کریو ( عوامل موثر بر سرعت آن )

improve-vpn-speed

سطح رمزگذاری و پروتکل VPN استفاده شده

بیشتر ارائه دهندگان VPN غیر رایگان و برخی از رائه دهندگان VPN رایگان به کاربران اجازه می دهند تا بین پروتکل های مختلف OpenVPN, L2TP/IPSec, PPTP و SSTP انتخاب کنند. هر پروتکل مزایا و سرعت منحصر به فردی را فراهم می کند. برای مثال PPTP سرعت اتصال بالایی ارائه می دهد بخاطر اینکه دارای رمزگذاری سطح پایینی است، از رمزگذاری 128 بیتی به جای 256 استفاده می کند. L2TP/IPSec سرعت مناسب ارائه  می دهد زیرا داده ها دوبار قبل از مسیریابی رمزگذاری شده اند و در نتیجه نیاز به پردازش اضافی دارند، اما هنوز هم بسیار سریع می باشد. OpenVPN یکی از بهترین رمزگذاری ها را ارائه می دهد اما این ممکن است سرعت اتصال را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل است که این پروتکل برای استریمینگ پیشنهاد نمی شود. SSTP VPN یک گزینه فوق العاده زیرا رمزگذاری خوب و اتصال سریع را فراهم می کند اما تنها برای Windows Vista و بالاتر در دسترس است. هنگامیکه صحبت از سرعت می آید SoftEther نیز یک پروتکل VPN مناسب است اما به امنی OpenVPN است، از این رو به عنوان سریعترین پروتکل VPN در نظر گرفته نمی شود.

فاصله از سرور

در واقع، فاصله بین مشترک و سرور VPN سرعت را تعیین می کند. این یک فاکتور مهم است که باید وقتی ارائه دهنده سرویس VPN را انتخاب می کنید در نظر بگیرید. این مهم است که سروری را انتخاب کنید که در ناحیه ای جغرافیایی نزدیک به شما واقع شده باشد تا بتوانید کیفیت سرویس بیشتری را بدست آورید. به منظور ارائه سرویس های با کیفیت برای مشتریان، ارائه دهندگان سرویس های غیر رایگان سرورهایی در سراسر جهان دارند که به مشتریان آنها اجازه تعویض موقعیت های جغرافیایی را می دهد. برای مثال اگر شما از شما در اروپا زندگی کنید و یک VPN در ایالات متحده را می خواهید بهتر است سروری واقع در East Coast را انتخاب کنید و اگر شما در آسیا زندگی می کنید بهترین گزینه برای شما سرور West Coast می باشد. در سایت parsvpn.online می توانید ارائه دهنده مورد نظر خود را انتخاب و خرید VPN و خرید کریو متناسب خود را انجام دهید.

اتصال داخلی بین ISP و سرورهای VPN

اگرچه یک ارائه دهنده VPN ممکن است هر اقدامی را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که سرعت آنها تحت تاثیر قرار نگرفته است، در واقع یک ISP می تواند حداکثر سرعت مرور قابل دسترسی را تعیین کند. همچنین، سطح اتصال بین ISP شما و سرورهای VPN سرعت شما را تعیین می کند.

کیفیت سرورهای VPN

یک فاکتور مربوط سطح بارگذاری سرور VPN است، این مخصوصا در مورد ارائه دهندگان سرویس های VPN دیده می شود. این موضوع به این دلیل است که سرویس های VPN رایگان بر اشخاص ثالث تکیه دارند. در واقع، آنها سرورهای خود را ندارند یا کنترلی بر روی شبکه های خود ندارند که در دراز مدت منجر به عدم اعتماد و اتصال کند می شود.

تعداد کاربران

این فاکتور به خصوص در مورد ارائه دهندگان VPN رایگان دیده می شود برای اینکه تعداد سرورهای آنها محدود است ولی تعداد زیادی از کاربران اجازه استفاده از آن را دارند. تعداد کاربران برای هر سرور همچنین به شدت سرعت VPN را تحت تاثیر قرار می دهد و به همین دلیل است که ارائه دهندگان VPN دارای حق اشتراک تفاوت بزرگی در سرعت VPN ارائه می دهند. پس بهتر است بجای استفاده از VPN رایگان به خرید VPN فکر کنید.

محدودیت های ISP

ارائه دهندگان VPN تلاش خود را برای ارائه حداکثر سرعت ممکن که آنها می توانند ارائه دهند می کنند اما ISP شما می تواند سرعت VPN را کاهش دهد. همه شما می توانید یک ISP خوب انتخاب کنید تا به شما حداکثر کارایی را بدهد.

تنظیمات فایروال

تنظیمات فایروال شما می تواند سرعت VPN را بصورت مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر قرار دهد، برای مثال، این می تواند عملکرد کلی پردازنده را از CPU کاهش دهد و همچنین شبکه که می تواند سرعت VPN را کاهش دهد.

شما چگونه می توانید سرعت VPN را کاهش دهید؟

با در نظر گرفتن همه فاکتورهای بالا، شما می توانید یک قابل توجه در سرعت VPN را بدست آورید. پیش از همه چیز، یک ISP انتخاب کنید که متناسب با VPN باشد، یک ارائه دهنده VPN با سرورهای فراوان و سرورهایی نزدیک به موقعیت جغرافیای خود انتخاب کنید، یک پروتکل VPN انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب نیازهای شما باشد، تنطیمات فایروال خود را بهینه سازی منید و به دنبال خرید VPN بروید که سابقه خوبی در بازار داشته باشند و تعداد زیادی از مشتریان از آنها راضی باشند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by