کدام بهتر است: Smart DNS یا VPN ؟

خرید VPN در مقابل Smart DNS

همه ما می دانیم VPN چیست. علاوه بر VPN محصول جدیدی به تازگی ظاهر شده است که محدودیت های سایت ها را رفع می کنند. آن را Smart DNS نامگذاری کرده اند، یک سرویس که در مورد آن صحبت زیادی نشده است و سرویسی کمتر شناخته شده است که به آسانی سایت های مسدود شده را باز می کند. امروز در مورد تفاوت های بین این دو سرویس صحبت می کنیم، پس بعد از آن شما می توانید به سهولت تصمیم بگیرید که کدام سرویس برای شما بهتر کار می کند. Smart DNS یا VPN ؟ ممکن است شما اصلا نیازی به خرید VPN نداشته باشید و تنها یک Smart DNS استفاده کنید.  با این حال در صورت علاقمندی به خرید VPN و خرید کریو parsvpn.online به شما کمک خواهد کرد.

smart-dns-vs-vpn

این دو سرویس متفاوت هستند. خرید VPN فرصتی برای پنهان کردن IP، داشتن یک اتصال رمزگذاری شده فراهم می کند که به طور خودکار سایت های مسدود شده را باز می کند. سرویس Smart DNS تنها وب سایت های مسدود را باز می کند.

تنها به منظور باز کردن سایت های محدود شده Smart DNS بهتر است، ساده تر است و بر روی دستگاه های بیشتری از VPN کار می کند. اما پنهان کردن IP و رمزگذاری را برای شما فراهم نمی کند. در این مورد، بدون شک، VPN بهترین است. اما VPN ممکن است باعث کاهش سرعت شود. فن آوری VPN می تواند IP اتصال شما را تغییر دهد یا پنهان کند و این امکان را فراهم می کند که به صورت ناشناس به گشت و گذار بپردازید و از اینکه در امنیت هستید اطمینان حاصل کنید.

Smart DNS برای شما سرعتی را که میخواهید به ارمغان می آورد. به این معنی که مسئله کاهش سرعت را پنهان می کند. شما می تواند با سرعت اصلی ارائه دهنده خود به مرور بپردازید. مطالب باز شده مانند موزیک ها و ویدئو ها دچار مکث نمی شوند. شما می توانید هر زمانی از Smart DNS بر روی دستگاه خود مانند Windows, Mac, Apple TV, iOS, Xbox, PS3, Wii, Roku و غیره استفاده کنید در حالیکه VPN تنها بر روی برخی از دستگاه ها کار می کند. سرویس Smart DNS دارای پیکربندی و نصب ساده تری نسبت به VPN است. Smart DNS از VPN سریعتر کار می کند نیاز به منابع کمتری دارد و قدرت محاسباتی بسیار کمتری دارد.

سرویس Smart DNS به شما اجازه تماشای سایت های منطقه ای با مطالب محدوده شده را از سراسر جهان می دهد.

بنابراین اگر شما نیاز به محدودیت زدایی برای تماشای برنامه های تلویزیون، رادیو، فیلم های مورد علاقه  دارید، پس شما قطعا نیاز به استفاده از سرویس Smart DNS دارید. اگر شما نیاز به محرمانه بودن هویت برای زندگی خصوصی خود دارید، چیزی که برای شما ضروری است و ترجیح می دهید حریم خصوصی خود را تضمین کنید و به صورت ناشناس به مرور وب سایت ها بپردازید، شما باید به خرید VPN فکر کنید.

شما هنوز هم بین این دو دچار دو دلی هستید ولی اکنون تفاوت های آن را دانستید، امیدواریم اطلاعات خوبی برای شما  در parsvpn.online ارائه شده باشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by