هیچ VPN واقعا رایگان نیست

خرید VPN و خرید کریو راهی عالی برای تامین امنیت ترافیک اینترنت شما است به خصوص خرید VPN که بوسیله پنهان کردن IP از طریق رمزگذاری قوی از شما حفاظت می کند. تعداد زیادی از افراد از VPN برای دسترسی به نسخه های بازی، پنهان کردن ترافیک از ISP ها، دسترسی به مطالب پشت فایروال های دولتی (مانند چین) یا حفاظت در مقابل هکرها یا بد افزارها استفاده می شود.

چرا خرید VPN بهتر از VPN رایگان است؟

free-vpns

یک VPN ابزاری قدرتمند با مزایای بسیار است، اما هنگامیکه افراد می فهمند که ممکن است به یکی از آنها برای انجام کارهایشان نیاز پیدا کنند، اولین عکس العملی که نشان می دهند این است که همیشه می پرسند: آیا رایگان است؟ اما در مورد بسیاری از چیزها “رایگان” چیز خوبی نیست و زمانیکه VPN های رایگان مورد بررسی قرار می گیرند، در واقع آنها چیزهای وحشتناکی هستند.

به طور مثال به Hola VPN توجه کنید. این یکی از محبوب ترین سرویس های VPN است با بیش از 47 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان که از سرویس های VPN برای تغییر آدرس IP استفاده می کنند. متاسفانه، Hola VPN کامپیوترهای کاربران خود را گرفتار سرورهای پروکسی مینیاتوری کرده است. بسیاری از این کاربران به صورت ندانسته پهنای باند آنها را به بالاترین پیشنهاد اجاره می کردند.

یک سرویس VPN غیر رایگان از سرورهای از راه دور فردی استفاده می کند که حفاظت شده و کنترل شده هستند. هنگامیکه یک کاربر به سرور از راه دور متصل می شود، ارائه دهندگان سرویس یک آدرس IP اختصاصی می دهند که با دیگر کاربران برای فراهم کردن ناشناسی به اشتراک گذاشته می شود. همه داده ها از طریق یک تونل VPN رمزگذاری شده جریان می یابند و شما می توانید از سرورهای متعدد در اطراف جهان استفاده کنید. سرویس های VPN رایگان ممکن است به شما اجازه دسترسی به محتوای نامحدود را بدهند، اما به چه قیمتی؟ خب، این مهم است! سرویس های VPN رایگان مانند Hola پهنای باند جمع آوری شده از پایگاه کاربر را می فروشند. کاربران تبدیل به بخش عظیمی از بات نت می شوند که شامل اجاره پهنای باند به افراد می شود.

همانطور که در مورد Hola گفته شده، VPN ها رایگان گاهی داده های شما را به شرکت های بازاریابی برای مورد هدف قرار دادن تبلیغات می فروشند. اگر شما واقعا برای حریم خصوصی ارزش قائل هستید، بهتر است از سرویس های VPN رایگان استفاده نکنید و به خرید VPN فکر کنید. بدین منظور ما parsvpn.online را به شما معرفی می کنیم.

پهنای باند VPN بر روی درختان رشد نمی کنند. در حقیقت، اجرای یک VPN قابل اعتماد نیاز به کسب و کار قابل نفوذ با سرورهای قدرتمند در سراسر جهان دارد. بهتر است برای خرید VPN سرویس هایی با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته استفاده کنید. دفعه بعدی که یک VPN رایگان را در نظر می گیرید، به خاطر مبالغ جزئی حریم خصوصی خود را به خطر نیندازید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

This article was written by